
Kampanie realizowane na platformie LinkedIn, jakimi zajmują się przedstawiciele CleverAgency, umożliwiają tworzenie reklam do sprecyzowanej grupy odbiorców, z uwzględnieniem ich doświadczenia zawodowego, branży czy zainteresowań. Rozwiązanie to znajduje zastosowanie wśród przedsiębiorców chcących budować pozytywny wizerunek marki oraz zwiększać konwersję strony lub interakcje pod publikowanymi materiałami.
Specjaliści z agencji określają cel kampanii i robią wszystko, by realizować założenia biznesowe swoich klientów. Dobrze wiedzą, w jaki sposób tworzyć reklamy na LinkedIn, by było o nich głośno. Z oferty, jaką proponują, korzystają klienci chcący dotrzeć do konkretnych użytkowników oraz promować markę w nienachalny sposób. Platforma ta daje szansę docierania do osób mających ściśle określone umiejętności, dlatego znajduje zastosowanie w przypadku wąskiego grona odbiorców. Promowanie na LinkedIn jest rekomendowane ze względu na skuteczność oraz niewielkie koszty ponoszone przez przedsiębiorców.
Dodano: